Kvalitetsproces

Vores kunder

Vi ønsker at være en attraktiv og troværdig samarbejdspartner, der overholder aftaler og indfrier de forventninger, der er skabt hos vores kunder.

Kvaliteten sikres gennem et tæt samarbejde mellem kunder, leverandører og os.

Vi samler på tilfredse kunder, der vender tilbage, fordi vi har fokus på produkt, proces og den leverede kvalitet.

 

Vores medarbejdere

Vort kvalitetsledelsessystem (ISO 9001:2015) er vores fælles værktøj i vores daglige arbejde, hvor alle vores procedurer er dokumenteret.

Alle medarbejdere er forpligtet til at efterleve systemet og gøre deres til, at vores overordnede kvalitetspolitik og mål bliver indfriet.

Vi arbejder kontinuerligt på at styrke og udvikle forretningsprocesser og medarbejderkompetencer for hele tiden at opnå et bedre kvalitetsniveau.

 

Vores leverandører

I vores kvalitetsproces har vi brug for hjælp fra vores leverandører. Vi forventer, at de leverer den bedste kvalitet, og bidrager aktivt til, at vi kan overholde vores høje standarder. Vores leverandører er alle som minimum ISO 9001 certificeret. Alle produkter er produceret i EU.

 

Vores kvalitetstilgang

Vores tilgang til kvalitet er baseret på

  • Produkter udelukkende produceret i EU.
  • Systemcertificering – ISO 9001:2015.
  • Kundetilfredshed – vi laver årlig kundespørgeskemaundersøgelse.
  • Løbende forbedringer.
  • Involvering af medarbejdere.

 

Kvalitetsmål

Vi holder løbende øje med vores kvalitet blandt andet gennem:

  • Kundetilfredshed
  • Leveringspålidelighed
  • Afvigelsesprocent

 

ISO 9001:2015

Vi er ISO 9001:2015 certificeret pr. maj 2018.